Η λαλίστατη Σιωπή των εικόνων

Η φύση αλλιώς προστάζει.



  Όχι μόνο σιωπή, αλλά βουβαμάρα της οργής επιβάλλει αυτές τις ημέρες η επικαιρότητα τρομάρα της ....
Ένα νεογέννητο στο λώρο τυλιγμένο. Ένα βρέφος  σε μια ακάλυπτη  γωνιά
του κάτω κόσμου πεταγμένο .

Κι όμως η Φύση αλλιώς προστάζει....


 
Μια σκυλίτσα "Τσίνα," τ'ονομά της  έχει καταγραφεί στο πάνθεον των ηρώων της Αργεντινής.
 
Μία 14χρονη γέννησε πρόωρα το μωρό της. Πανικοβλημένη το εγκατέλειψε σε ένα χώρο περιβαλλόμενο από ξύλινα κιβώτια και σκουπίδια.

Η σκυλίτσα βρήκε το μωράκι και το κουβάλησε 50 μέτρα  πιο πέρα  που ήταν  η φωλιά της ,  μαζί με τα κουτάβια της,να το ζεστάνει και να το προστατεύσει.

Τ' αφεντικό της  άκουσε το κλάμα του μωρού και ειδοποίησε την αστυνομία.
Το μωράκι ήταν  καλά στην υγεία του και τη φροντίδα του  ανέλαβαν οι αρχές.
Λίγο αργότερα παρουσιάστηκε στις Αρχές και η ανήλικη μητέρα.

Οι γιατροί είπαν ότι αν το μωράκι δεν το είχε κρατήσει ζεστό η Τσίνα δεν θα ζούσε…
  
 

9 σχόλια:

  1. Η Φύση σίγουρα αλλιώς προστάζει. Κι αν ακόμη και τα ζωντανά ακολουθούν τις προσταγές της από καταβαολής κόσμου ...ο άνθρωπος στην κτηνώδη του εκδοχή
    ( γιατί προς Θεού υπάρχει και η ανθρώπινη,μην τα ισοπεδώνομε όλα), όχι μόνο παραβιάζει τις προσταγές της Φύσης, όχι μόνο ασελγεί βάρβαρα εις βάρος της ,αλλά φτάνει στην ασύλληπτη πράξη, άκουσον άκουσον :
    Να θανατώσει ένα ανυπεράσπιστο βρέφος σε περίπτωση που η έλευσή του στη ζωή του, θέτει σε κίνδυνο την αποδοχή του/της εγκλαματία από την κοινωνία.

    Δεν είναι να τρελαίνεσαι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ δεν είναι να λες πολλά....!
    Εδώ Λυγερή μου είναι να υποκλίνεσαι σε ένα πλάσμα που σέβεται την ανθρώπινη φύση πολύ καλύτερα από τον άνθρωπο.
    Υπόκλιση λοιπόν στα αισθήματα αυτής της Σκύλας που παραδίδει μαθήματα ανθρωπιάς και αξιών.
    Τι να πω. Δεν λέω τίποτα.
    Απλά βλέπω την εικόνα και συγκινούμε όσο τίποτα.
    Καλή βδομάδα Λυγερή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε καταλαβαίνω Γιάννη μου. Εσύ άλλωστε αγαπάς αληθινά τον σκύλο σου ,
    (σε αγαπά κι αυτός ε;) σε βαθμό να τον θεωρείς μέλος της οικογενείας σου.
    Αυτή η σχέση μαζί του σίγουρα σου έχει δώσει την ευκαιρία να κατανοήσεις με την αίσθησή σου αισθήματα του ζωντανού που δεν τα πιάνουμε όλοι όσοι εμείς..... κρατάμε αποστάσεις από τέτοιες ευαισθησίες....

    Καλή μας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αγάπη που ο σκύλος δίνει απλόχερα στον άνθρωπο με αφήνει ακόμη άφωνη. Κι ας το ζω καθημερινά με το σκυλάκι μας που μας διδάσκει τη σημασία της Αγάπης κάθε στιγμή.
    Δεν μου κάνει εντύπωση της Τσίνας η φροντίδα του μωρού. Το αντίθετο θα μου προκαλούσε έκπληξη. Μόνο σοκάρομαι γιατί μια ανήλικη έγινε μητέρα ενώ θα έπρπε ακόμη να παίζει. Σοκάρομαι γιατί γέννησε- λέει η είδηση -πρόωρα και δηλ...μόνη; Πανικοβλήθκε και άφησε ένα μωρό στα ...σκουπιδια; Ναι διδαχή από το σκύλο. Οι άνθρωποι ακόμη είμαστε ελλιπείς μπροστά στα ζώα τελικά.
    Όνειρα γλυκά Λυγερή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eμένα φιλενάδα, μου κάνουν πολύ μεγάλη εντύπωσα τα φιλόστοργα συναισθήματα ενός σκυλιού προς ένα εγκαταλελειμμένο μωράκι και από την όλη μου προκαλεί θύελλα οργής η συμπεριφορά της εγγράμματης ( φοιτήτρια γαρ) "δικής μας " εικοσιτριάχρονης δεσποσύνης που ήξερε τόσα πολλά να κάνει ,εκτός από του να πάει να γεννήσει σαν άνθρωπος κι ας το εγκατέλειπε σε χέρια ανθρώπων το βρέφος.. Κάποιος θα βρισκόταν . Αυτή όμως η ανεκδιήγητη εκ γενετής ΜΗΔΕΙΑ που προσβάλλει θανάσιμα το γυναικείο φύλο, ακόμη και την ημέρα που το σκότωσε το παιδί της, έλεγε στην φίλη της "σήμερα γέννησα και το άφησα το μωρό στο γιατρό...Σημασία έχει ότι ξεφορτώθηκα τα κιλά ."
    Γίνομαι όμως και έξω φρενών με όσους την αποκαλούν "κοριτσάκι" και φροντίζουν να πέσει στα χαμηλά. Αίσχος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυγερη μου τι μου θυμησες με αυτη την σκυλιτσα που κρατησε το μωρο..στην αγκαλια της χωρις να το ξερω το περιστατικο αυτό...πριν λιγο καιρό ειχα γραψει μια φανταστικη ιστορία με αυτο το θεμα.. δεν το πιστευω αυτο... ότι μπορουσε να υπαρχει και στα αληθεια το περιστατικο!!
    Να εισαι καλα λυγερη μου.. καλο σου ξημερωμα..φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδούλα μου,έχεις τόση φαντασία ή,διορατικό χάρισμα που προείδε αυτήν την εγγραφή;

      Τι θα πεις τώρα για μένα που σήμερα είδα το σχόλιό σου; Την κατανόησή σου σε παρακαλώ γιατί είμαι τόσο πιεσμένη και ως το προς το χρόνο,που όταν περνώ ασθμαίνουσα σε μια νέα εγγραφή ( στη χάση και στη βρέξη εδώ που τα λέμε) αποτελεί πολυτέλεια για μένα να πεταχτώ και στις προηγούμενες.

      Σήμερα όμως την χάρηκα αυτή την πολυτέλεια και σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες.
      Να είσαι καλά και να μείνεις ευαίσθητη και τρυφερή πάντα ,έτσι όπως έχεις καταγραφεί στην δική μου φαντασία.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Με άλλα λόγια, μια σκυλίτσα δίδαξε μια μάνα να επιστρέψει στο παιδί της.
    Κι εγώ που νόμιζα πως εμείς οι άνθρωποι εκπαιδεύουμε τους σκύλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους εαυτούς μας είναι αναγκαίο να εκπαιδεύσουμε Στέλιο μου στην Ανθρωποσύνη .Προηγείται βρε αδελφέ αυτή η εκπαίδευση από την εκπαίδευση των σκύλων που αποδεικνύονται πράγματι πολύ επιδεικτικοί στην παιδεία ιδίως της προστασίας των ανθρώπων.

      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή