Η λαλίστατη Σιωπή των εικόνων

Μη ξεχάσεις λουλούδια

23 Οκτώβρη ,ημέρα  μοναδική -σημαντική  στη ζωή μας ,γιατί τα διδυμάκια  μου είδαν για πρώτη φορά το φώς του κόσμου. Ημέρα αυτεπάγγελτα καθιερωμένη  γιορτινή .
Για λόγους  όμως τεχνικούς  θα το γιορτάσουμε   αύριο Σάββατο .Την τούρτα υπογράφει η αφεντιά μου. "Χρόνια Πολλά Μαρία Βαρβάρα για πάντα μαζί..."

Η κολόνα του σπιτιού μας και δια βίου ε ν τ ε λ ε δ ο χ ο ς  μου Βαρβάρα,μου τηλεφώνησε δυο φορές  από το γραφείο. " Μαμά λουλούδια μη ξεχάσεις"

Και δεν ξέχασα ....

8 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά στα υπέροχα δίδυμα σου Λυγερή μου, να έχουν υγεία, τύχη αγάπη και εσύ να είσαι καλά να τα χαίρεσαι.!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μας Βιργινία Σε ευχαριστώ.
      Την μητέρα μου την έχασα μικρή. Θυμάμαι όμως την προσευχή της όταν μ' αγκάλιαζε. " Φύλαγε Θεέ μου όλου του κόσμου τα παιδιά και μετά το ΔΙΚΟ ΜΟΥ .Βίωμα μου έχει μείνει και αληθινά συνειδητά παρακαλώ όλου του κόσμου τα παιδιά να είναι καλά αλλά μην παραβλέψει ο Θεός τα δικά μου....
      Να είμαι και γω φυσικά καλά κι ας μην μ' αφήνουν σε χλωρό κλαρί με τα θέλω τους.
      Η Μαρία όταν μου ζητά κάτι (και πότε δεν;;;) μου λέει προκαταβολικά "ΠΕΣ ΝΑΙ" η δε Βαρβάρα συντάσσει λίστα εντολών....με δεδομένη την εκπλήρωσή τους όπως δεδομένη μ' έχει και εμένα. .
      Αλλά ας ακουστούν στο σύμπαν οι ευχές σου καλή μου και χαλάλι τους.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Λυγερή μου, ψυχή μου, να τα χαίρεσαι κορίτσι μου !!!
    Χρόνια τους πολλά ! χρόνια καλά με υγεία. Κοντά σου ή μακριά σου, να τα καμαρώνεις, να γεμίζετε όμορφα όνειρα.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννη μου και Συ να χαίρεσαι τις κοπέλες σου .
      Είναι μια εκ βαθέων ευχή σε όλους τους γονείς γιατί ποιος από μας δεν έχει νοιώσει αγωνία και λαχτάρα για το παιδί του ακόμη και κάτω από ευοίωνες συνθήκες.;;; Τι να λέμε τώρα ; Είναι μια υπερδύναμη-αγάπη η γονεϊκή όσο και ακριβοπληρωμένη. Καλή τους τύχη !

      Διαγραφή
  3. Άργησα να το δω Λυγερή μου. Οι ευχές μου από καρδιάς να είναι καλά οι κορούλες σου και εσύ δίπλα τους γερή να τις καμαρώνεις.
    Πολύχρονες και τυχερές στη ζωή τους
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ αγαπημένη μου.
    Ναι !!!! τυχερές γιατί ο παράγων τύχη ,όσο κι αν τον απαξιώνουμε,παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μας ,ενίοτε καθοριστικό.
    Τύχη καλή λοιπόν σε όλα τα παιδιά του κόσμου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή