Η λαλίστατη Σιωπή των εικόνων

Ό,τι σας κάνει ευτυχέστερους





Φίλοι, γνωστοί ,άγνωστοι και περαστικοί που αφήσατε επώνυμα μιαν ευχή στην πόρτα μου
σας ευχαριστώ ειλικρινά.


Ίσως σκεφτεί κανείς, «τυπικό» είναι .Μια φευγαλέα  στιγμή.  Θεσμός  του fb να κοινοποιεί  επετείους  γενεθλίων  ΄΄φίλων΄΄για να  μας  προτρέπει σε αποστολή ευχών , επικοινωνίας, κινητικότητας στην πλατφόρμα  του κ.λ.π..

Επιτρέψατε μου εγώ να το προσλαμβάνω   διαφορετικά.
Να το βλέπω και να το διαβάζω με τα μάτια της ψυχής μου.  Αυτή  δεν αντιλαμβάνεται  την  ανθρώπινη  φευγαλέα στιγμή που αφιερώσατε, την αστραπιαία σκέψη που εστιάσατε στο όνομά μου, τις δύο ή,   περισσότερες συνήθεις λεξούλες που συλλαβίσατε  σαν μια τυπική διαδικασία .
Τις θεωρεί σταγόνες Ανθρωπιάς . Ξέρετε! Αυτές που έστω ελαφρά και για λίγο ζεσταίνουν την ψύχρα,  γλυκαίνουν την πίκρα, λειαίνουν την σκληράδα, ξεγελούν την μοναξιά, χαλαρώνουν την ένταση και χωρίς να σε ρωτούν σκιαγραφούν ένα χαμόγελο στα χείλη..

Με αυτό το χαμόγελο αφιέρωσα την μέρα μου σε Σας.  (Εγώ που εδώ και πολύ καιρό πατάω αραιά και που στο διαδίκτυο λόγω δυσμενών συνθηκών μου)
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι από καρδιάς Υγεία και πάλι Υγεία.
Όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω σε σας . Διαλέξετε από το πανέρι της ζωής, ό,τι σας αρέσει. Ό,τι σας κάνει ευτυχέστερους.


Λυγερή Βασιλείου

6 σχόλια:

  1. Καλή Σαρακοστή Λυγερή μου. Να είσαι καλά. Είσαι αναπόσπαστο τμήμα της παρέας μας καλή μου φίλη και ένα κομμάτι της καρδιάς μας. Στέλνω χαμόγελα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενναιόδωρε σε εκφράσεις ανθρωπιάς ,φιλίας,και αλληλεγγύης Γιάννη .
      Σε ευχαριστώ ειλικρινά. Και μόνο η έστω στιγμιαία ευχαρίστηση που προξενεί κάθε σου σχόλιο είναι μια δόση ευεργεσίας .
      Να είσαι πάντα καλά και ωφέλιμος καθ οιονδήποτε πρώτο.

      Διαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή Λυγερή μου. Εγώ δεν μπαίνω στο φέις...αργά και που και δεν σου ευχήθηκα. Κάθε καλό εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου. Και να περάσουν τα δύσκολα που σε συντροφεύουν
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου. Είμαι σίγουρη ( κρίνω από τον εαυτό μου) ότι όποτε κι αν έρχομαι στη σκέψη σου,ανεξάρτητα από ημερομηνίες και επετείους , εύχεσαι τουλάχιστον την απαλλαγή μου από τα δύσκολα .

      Προφανώς καταλαβαίνεις και συμμερίζεσαι την απουσία μου από το μετερίζι μας.Όταν νους και ψυχή μπλοκάρονται στην δύνη σοβαρών απρόβλεπτων γεγονότων δεν αφήνουν περιθώρια για προσφιλείς ενασχολήσεις.

      Δεν σημαίνει πως "αδειάζουμε" από φιλίες, συμπάθειες,θετικές συνήθειες,και γόνιμα ενδιαφέροντα όπως η επικοινωνία με ανθρώπους που πάντα έχουν κάτι να προσφέρουν όπως Εσύ.

      Απλά είναι τόσος ο συνωστισμός επιτακτικών αναγκών ,προβλημάτων και ενεργειών που περιμένουν την λύση τους και κυριεύουν στην καθημερινότητά μας που εκτοπίζουν κάθε άλλο ενδιαφέρον .

      Παρ' όλα αυτά εγώ το χάρηκα που σας είδα και σας ένιωσα κοντά μου και τους δυο διακριτούς μου διαδικτυακούς φίλους.

      Φιλιά αγαπημένη μου και μια σφικτή παρατεταμένη αγκαλιά χωρίς μιλιά....

      Διαγραφή
  3. Πέρασα μια βόλτα ν αφήσω τις καλύτερες ευχές μου και εδώ για όμορφες μέρες και γλυκές στιγμές.
    Καλησπέρα Λυγερή μου καλή Σαρακοστή!
    Με αγάπη και θαυμασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βιργινία μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου .
      Αντεύχομαι να πορεύεσαι πάντα κόντρα στο κλίμα της σκληρότητας της αλλοπρόσαλλης εποχής μας,θωρακισμένη με την ευαισθησία,την αισθητική , την ευθυκρισία και την ψυχική ισορροπία που είσαι εκ Θεού προικισμένη.

      Διαγραφή